„Nem horror áron / nem csillagászati összegért / reális áron / a lélektani határ alatt”…
A kifejezések, amiket gyakran olvasni a különböző menyasszonyi csoportokban a szolgáltató keresős posztokban.
Ugyanakkor olyan esküvői dj -re lenne szükség aki fergeteges bulit tud csinálni, megtáncoltat mindenkit 6-tól 99 éves korosztályig és az előre megbeszélt kedvenceiteket is úgy csempészi be az estébe, hogy az a legnagyobbat üssön.
A cikkben szeretném röviden megismertetni, hogy mi az, amit sokan nem látnak egy esküvő lemezlovas munkájában.
Mi kell ahhoz, hogy az esküvő dj felelősségteljesen levezényelje az eseményt?
Nem egyszer fordult már elő, hogy az olcsó szolgáltatóval való megállapodás után jöttek az ilyen posztok, hogy: „Az normális, hogy nem kapunk számlát és nem írtunk szerződést?”
Az érdekesebbnél érdekesebb beszámolók, hogy a násznép csak kötelezőszerűen táncolt, mert a dj csak magának játszott. Hallottunk már olyat is, aki csak az ifjú pár 30 zeneszámos lejátszási listáját vitte csak magával…
A koronavírus alatt hiába volt vis maior, persze hogy nem adták vissza a foglalót, hanem eltűntek sajnos… és így tovább.. 🙂
- Vállalkozás – a gazdasági tevékenység végzéséhez szükséges cég + könyvelő költségei
- Megbízható, jól érthető (nem elég jól hallhatónak lennie, hanem jól érthetőség a lényeg, ez fontos) hang és látványos fénytechnika beszerzése
- Ahhoz, hogy megtalálja a pár a számára legmegfelelőbb szolgáltatót, kiváló online jelenlét és marketing szükséges: weboldal készítés – karbantartás, hirdetés – kezelés, minderre fordított idő és kiadás.
- Mahasz tagsági díj, ami lehetővé teszi, hogy legálisan mutassuk be a zenéket egy rendezvényen.
- Útiköltség és az ezzel töltött idő: oda vissza út az első találkozóra, szerződéskötésre. Ez nem keverendő össze a benzin költséggel, hiszen a jelentős tétel az, hogy azt amibe tankolunk, meg is kell venni, annak éves szinten is jelentős az amortizációja, kötelező szervizre kell vinni, téli / nyári gumi, biztosítás, pályamatricát kell rá fizetni stb…
- Dallisták összeállítása legális és jó minőségi zenék beszerzésével, év közbeni folyamatos kommunikáció/tanácsadás.
- A megfelelő fénytechnika felprogramozása, hogy a látvány valóban mesebeli legyen és ne legyen mindenkinek pöttyös a feje az olcsó fényektől a fotókon…
- Eszközök karbantartása, pl. füstfolyadék utántöltése, eszközök tisztíttatása.
- Be és kipakolás a helyszínre – Külön szertartás hangosítás technika felállítása, megfelelő elhelyezése.
- Illő megjelenés: Elegáns öltözettel megtisztelni titeket.
- Az eszközök biztonságos raktározása.
- BÓNUSZ: A szombatok amiket mi fiatal korunkban a bulizás helyett dj-zéssel töltöttük és késve értünk oda minden buliba a haverokhoz, mikor már majdnem vége is volt… 🙂
Vajon „mi kerül többe”?
Ha olyan esküvői szolgáltatót hívsz, aki munkájától örökké úgy fognak emlékezni barátaid esküvődre, hogy „Jézusom mi biztos jobban megválasztjuk, kivel működünk együtt.. A mi esküvőnkről nem fognak korán hazamenni a rossz buli miatt”
VAGY
Ha olyan esküvőre specializálódott dj-t hívsz, aki zeneszolgáltatásától a barátaid még évek múlva is a boldogságotokról beszélnek és „irigykedve mondják”, hogy bezzeg nekünk is meg kellett volna jobban válogatni a zeneszolgáltatót, mert ez olyan jó buli volt…”
Tudod, az esküvő egyik szépsége, hogy ez az esemény általában csak egyszer van egy ember életében… 🙂